FAQ

FAQ_billede



Hvordan bliver jeg webshop kunde?

Du kan handle hos In vitro hvis du eller dit firma har et cvr nr. Du opretter dig som webkunde på denne side: Opret mig



Kan jeg ændre min ordre?

Ønsker du at ændre i din ordre, skal du ringe eller skrive til kundeservice.
Alt efter hvor langt din ordre er i vores system, vil vi kunne ændre den. Vær opmærksom på, at ændringer til din ordre kan udløse forsinket levering.



Kan jeg returnere en varer?

Ønsker du at returnere en vare så skal du ringe eller skrive til kundeservice. Specielt hjemtagne varer kan ikke returneres. Vær opmærksom på, at ændringer til din ordre kan forsinke leveringen. 



Hvornår bliver min ordre leveret?

Forventet leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage. Din ordre sendes som udgangspunkt altid samlet.
Du kan altid se den forventede leveringstid i mailen, med din ordrebekræftelse.



Hvor er min ordrebekræftelse?

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du ringe eller skrive til kundeservice, som kan finde din ordre frem og gensende din ordrebekræftelse.



Kan jeg annullere en ordre?

Ja, du kan annullere en ordre hvis det ikke er specielt hjemtagne varer. Du kan annullere din ordre ved at kontakte kundeservice enten pr. telefon eller mail. Det er en god idé at have dit ordrenummer med eller klar, da det vil let ekspeditionen.



Hvis en varer ikke er på lager?

Hvis en vare ikke er på lager, så vil den figurere på din bestillingsbekræftelse som du vil modtage lige efter du har lagt din webordre. Når din ordre er modtaget i vores system vil du modtage en ordrebekræftelse fra os hvor der i den medfølgende mail vil stå hvornår du kan forvente at få leveret den vare der ikke er på lager.



Kan jeg tilføje en kommentar til min webordre?

Du kan altid knytte en kommentar til din webordre i bemærkningsfeltet på den webordrer Det er også i bemærkningsfeltet du skriver dit referencenr.



Kan jeg få en vareprøve?

Hvis du ønsker en prøve på en bestemt vare, så skriv eller ring til kundeservice. Så finder vi ud af sende en til dig.



Hvad koster levering?

In Vitro har fri fragt. Der pålægges dog et ekspeditions- og leveringsgebyr på 300 kroner for frost- og kølevarer.



Leverer In Vitro til udlandet?

Nej, In Vitro leverer som udgangspunkt ikke til udlandet.



Der er noget galt med varerne?

Hvis du modtager varer en varer der er gået i stykker, så ring eller skriv med det samme til kundeservice. Hvis du har dit ordrenummer parat vil det lette ekspeditionen. Tag også gerne et billede som du efterfølgende kan sende til os, så vi kan se, hvad der er galt.



Der mangler varer i forsendelsen?

Hvis du har modtager nogle forkerte varer, eller der mangler varer i din ordre, så ring eller skriv til kundeservice. Tjek gerne først at de manglende varer ikke er i restordre på din ordrebekræftelse.


FAQ